گواهی نامه عضویت انجمن تولیدکنندگان باتری

گواهینامه های باتری وست استار - گواهی عضویت در انجمن تولیدکنندگان باتری ایران
گواهی نامه عضویت در انجمن تولیدکنندگان باتری ایران

گواهی نامه عضویت در انجمن تولیدکنندگان باتری ایران به عنوان یک شناسنامه معتبر در صنعت باتری و انرژی، برای شرکت‌های تولید کننده باتری‌ها و محصولات مرتبط با انرژی صادر می‌شود. این گواهی نامه به شرکت‌ها اجازه می‌دهد که در صنعت باتری و انرژی به عنوان عضو معتبر شناخته شوند.

انجمن تولیدکنندگان باتری ایران با هدف هم افزائی در توانائیهای علمی، فنی، اقتصادی بازاریابی های داخلی و خارجی و همچنین به منظور ساماندهی امور مربوطه و حفظ توازن و نظم و فراهم نمودن امکان بهره برداری بیشتر ازسرمایه گذاری های انجام شده در تولید باتری  و انتقال تجربیات علمی تولیدکنندگان و به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه و حمایت از بهبود فضای کسب و کار و پاسخ گویی به مشکلات و نارسائیها در چارچوب قوانین موضوعه کشور و دفاع از حقوق و منافع صنفی و قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی عضو انجمن تولیدکنندگان باتری تشکیل گردید.

گواهی نامه CE

گواهینامه CE در محصولات تجاری (با نماد CЄ) به این معنی است که سازنده یا واردکننده مطابقت کالا را با استانداردهای بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست اروپا تأیید می‌کند.

حروف “CE” مخفف عبارت فرانسوی “Conformité Européene” و در لغت به معنای «انطباق اروپایی» است. گواهینامه CE شامل بیانیه‌ای است که توسط سازنده صادر می‌شود و بیان می‌کند که محصول با معیارهای اساسی اتحادیه اروپا (به عنوان مثال دستورالعمل EMC) در رابطه با ایمنی، محیط‌زیست و سلامت کاربر مطابقت دارد.

TUV International

گواهی نامه Iso 9001

گواهینامه ایزو 9001 استانداردی است که الزامات سیستم مدیریت کیفیت یا QMS را برای سیستم های مختلف تعریف می کند. ISO 9001 به مشاغل و سازمان ها، کمک می کند تا کارایی بیشتری داشته باشند و رضایت بالاتری از مشتری به دست آورند. امروزه استاندارد ISO 9001 (سیستم مدیریت کیفیت) نیاز بسیاری از شرکت ها،سازمان‌ها و سایر بنگاه های اقتصادی می باشد و اهمیت این استاندارد بسیار تامل برانگیز است و به عبارتی یکی از شاخصه‌های استاندارسازی نحوه مدیریت سازمان‌ها در سطح جهانی می‌باشد. اجرای الزامات سیستم مدیریت کیفیت استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در هر سازمانی ، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که دلخواه مشتری باشد ، برآورده می کند و هدف اصلی از استقرار این سیستم ، افزایش رضایت مشتریان از طریق بهبود کیفیت خدمات و تولیدات است.

TUV International

گواهی نامه Iso 14001

استاندارد iso 14001 در ارتباط با مدیریت زیست محیطی است و برای کمک به شرکت و یا موسسه در به حداقل رساندن نارسایی‌ها و صدمات به محیط ( مانند تغییرات آب و هوایی مضر، مسموم کردن آب و یا زمین ) با اجابت قوانین رسمی دولت‌ها و جهان در رابطه با حفظ محیط زیست می‌باشد . ایزو ۱۴۰۰۱ یک استاندارد جهانی برای سیستم مدیریت محیطی ( EMS ) است .سیستم ISO 14001 بخشی از الزامات مدیریتی که همان ساختار سازمانی ، منابع لازم جهت انجام ، برنامه ریزی و طرح ریزی فعالیتها ،تشریح مسئولیتها ، معین نمودن روشها و نحوه اجرای کار در راستای حفظ محیط زیست است را شامل می شود.استاندارد ISO 14001 مذکور تضمین کیفیت محصول و ارائه خدمات را به لحاظ هماهنگی با الزامات زیست محیطی و حفظ آن بیان می نمایند.
TUV International

گواهی نامه ضداشتعال

باتری‌هایی که در یو پی اس ها در صنایع مختلف استفاده می‌شوند، ممکن است در شرایط خاصی باعث ایجاد آتش‌سوزی شوند. این شرایط ممکن است به دلیل شارژ ناصحیح، تحریک حرارتی، آسیب مکانیکی به باتری، و یا دیگر عوامل مرتبط با استفاده از باتری باشد.

استفاده از باتری ضداشتعال، به منظور جلوگیری از آتش‌سوزی در صورت وقوع شرایط خطرناک، بسیار مهم است. باتری ضداشتعال، باتری‌ای است که در صورت بروز آتش‌سوزی، قابلیت پایداری در برابر این حوادث را دارد و از ایجاد آتش‌سوزی در محیط جلوگیری می‌کند.

آزمایشگاه شرکت مهرنگار کاسپین به عنوان آزمایشگاه همکار اداره استاندارد با بهره گیری از دانش روز، کارشناسان مجرب ومتخصص، دستگاههای مدرن وپیشرفته، قادر به انجام آزمون های کامل برای انواع باتری های اولیه (غیر قابل شارژ) و انواع باتری های ثانویه (قابل شارژ) با مصارف صنعتی، تحقیقاتی، تجاری وخانگی مطابق با استانداردهاي ملی(ISIRI) می باشد.
مهرنگار کاسپین