باتری یو پی اس تجهیزات مخابراتی:

باتری یو پی اس مخابرات وظیفه پشتیبانی انتقال صوت و اطلاعات دیجیتال در فواصل طولانی را بر عهده دارد. پس داشتن تجهیزات و پشتیبانی قابل اعتماد نقش مهمی در افزایش سریع تقاضا برای خدمات مخابراتی دارد. هنگامی که برق قطع می‌شود، سیستم‌های مخابراتی در معرض خطر از کار افتادن هستند.

در صورت از دست دادن جـریان متناوب برق، باتری‌های پشتیبان مخابراتی این اطمینان را حاصل می‌کنند که این سیستم‌ها همچنان در حال کار هستند تا از خرابی قابل اجتناب جلوگیری شود. صنعت مخابرات یکی از پر اهمیت‌ترین صنایع مادر محسوب می‌گردد.

شرکت های مخابراتی زیرساخت‌هایی را ایجاد می‌کنند که ارتباط در مقیاس جهانی را چه از طریق تلفن یا اینترنت، امواج هوایی یا کابل، سیم یا بی سیم فراهم می‌سازد و امکان ارسال داده‌ها به صورت کـلمات، صـدا، یا ویدیو را در هر نـقطه از جـهان تامـین می‌کند.

قطعی برق می‌تواند بر صنعت مخابرات تأثیر زیادی بگذارد. این امر می‌تواند منجر به از دست رفتن ارتباط با تجهیزات و دستگاه‌های مخابراتی شود و در نتیجه ارتباطات صوتی و داده‌های ارسالی توسط شرکت‌های مخابراتی ممکن است قطع شود.

همچنین، اگر سیستم‌های پشتیبانی و منابع نیروی برقی در دسترس نباشد، این مشکلات به مدت طولانی‌تری ادامه خواهد داشت. لذا استفاده از باتری‌های با کیفیت برای یو پی اس تجهیزات مخابراتی موضوعیت پیدا می‌کند.

باتری یو پی اس تجهیزات مخابراتی

تجهیزات مخابراتی و کاربردهای آن:

تجهیزات مخابراتی به سخت افزاری گفته می‌شود که عمدتاً برای ارتباطات راه دور مانند خطوط انتقال، سیگنال‌های آنالوگ، ایستگاه‌های فرستنده و گیرنده پایه استفاده می‌شود. انواع مختلفی از فناوری‌های ارتباطی از جمله تلفن، رادیو و حتی کامپیوتر را در بر می‌گیرد.

از اوایل دهه 1990، خط بین تجهیزات مخابراتی و تجهیزات فناوری اطلاعات شروع به محو شدن کرد زیرا رشد اینترنت منجر به اهمیت فزاینده زیرساخت‌های مخابراتی برای انتقال داده شده است.

تجهیزات مخابراتی به 3 بخش عمده تقسیم می‌گردند:

تجهیزاتی که برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود مانند تلفن های همراه، پیجرها، پایانه اداری، سوئیچ های محلی چاپگرهای تلفنی

 تجهیزات سوئیچینگ عمومی شامل سوئیچ‌های آنالوگ و دیجیتال

تجهیزات انتقال شامل فیبر نوری، ماهواره ای ارتباطی دستگاه‌های گیرنده و فرستنده

دکل‌های مخابراتی:

تامین زیر ساخت‌های لازم برای ارتباط پایدار و مناسب از طریق نصب دكل‌های مخابراتی فراهم می‌شود و هر یك از این دكل‌ها دارای باطری ذخیره‌كننده برق هستند كه به هنگام قطعی برق باتری‌های مخابراتی به طور خودكار روشن می‌شوند و تا چندین ساعت برقراری ارتباط از این طریق امكان پذیر می‌شود .

ولی با وجود اهمیت بسیار این باتری‌ها، تا کنون بالای 100 مورد سرقت باطری دكل های مخابراتی گزارش شده است. گرایش سارقان باطری مخابراتی به علت گران بودن سرب استفاده شده درون باتری یا حتی فروش آن به صورت كامل به مالخرها است.

باتری یو پی اس تجهیزات مخابراتی و دکل های مخابراتی

کاربرد باتری یو پی اس تجهیزات مخابراتی:

مخابرات، فرآیند انتقال اطلاعات دیجیتال از یک مکان خاص به چندین فاصله از طریق دستگاه‌های مخابراتی است. امروزه به لطف فناوری، اطلاعات می تواند در چند دقیقه یا چند ساعت به میلیاردها نفر برسد. مخابرات شامل طیف گسترده ای از دستگاه های ارتباطی اطلاعات دیجیتال است.

برخی از این دستگاه ها عبارتند از دستگاه ها مانند تلفن همراه، ماهواره، ارتباطات مایکروویو، فیبر نوری، پخش، رادیو و تلویزیون، تلفن های سیمی، اینترنت و تلگراف. یک مدار مخابراتی دارای دو ایستگاه مجهز به گیرنده و فرستنده است، باتری مخابرات برای دستگاه‌های مخابراتی ضروری و بسیار لازم است.

یک شرکت مخابراتی باید یک سیستم پشتیبان قوی برق داشته باشد. فرض کنید برق قطع شده است و شما نمی توانید دستگاه های پخش خود را تغذیه کنید. میلیون‌ها کاربر فعال هستند، اما به دلیل نداشتن سیستم پشتیبان برقی مناسب، نمی‌توانید از سیستم‌های نمایشگر خود لذت ببرند.

چنین اقدامی حتی می‌تواند باعث شود کاربران از گزینه‌های مختلف استفاده کنند و کسب وکار شما دچار رکود شود و مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. داشتن یک سیستم باتری پشتیبان مخابراتی حیاتی است تا اطمینان حاصل شود که با هیچ مشکلی در برق مواجه نمی‌شوید، و در صورت بروز مشکل، آمادگی بیشتری دارید زیرا با یک برنامه پشتیبان تنظیم شده‌اید.

برای باتری‌های مخابراتی می‌توان به باتری‌های 2 ولتی نیروگاهی، انواع باطری‌های سیلد اسید اشاره کرد این باتری‌ها طوری طراحی شده اند که کاربردهای مختلفی دارند و نیاز به تعمیر ندارند باتری‌های سیلد اسید منبع خوبی به عنوان پشتیبان برق در اماکنی که قطعی برق وجود دارد و جریان مستقیم برق نیاز است می‌توان نام برد.

وزن باتری مخابراتی قیمت متفاوتی بر اساس آمپراژ و بیشینه جریان شارژ می‌تواند تفاوت داشته باشد همچنین وزن باتری مخابراتی نسبت به آمپر ساعت آن‌ها و استفاده از نوع  متریال استفاده شده در باتری تفاوت دارد و نمی‌بایست، از استانداردها پایین‌تر باشد زیرا پایین بودن وزن باتری نشان از نازک بودن و یا استفاده از آلیاژی دیگر به غیر از سرب در الکترودها می‌باشد که این امر نشان دهندۀ کم بودن زمان بک آپ تایم و طول عمر مفید باتری‌های یو پی اس می‌باشد.

از برندهایی که در حال حاضر برای فروش باتری مخابراتی فعال هستند؛ باتری مخابراتی صبا و باتری مخابراتی فاران را می توان نام برد. شرکت نوآوران علمی و صنعتی آکو نیز با تولید باتری وست استار نوع Front Terminal پاسخگوی نیازهای خرید باتری مخابراتی است.

باتری یو پی اس تجهیزات مخابراتی:

مخابرات وظیفه انتقال صوت و اطلاعات دیجیتال در فواصل طولانی را بر عهده دارد. داشتن تجهیزات و پشتیبانی قابل اعتماد نقش مهمی در افزایش سریع تقاضا برای خدمات مخابراتی دارد. هنگامی که برق قطع می‌شود، سیستم‌های مخابراتی در معرض خطر از کار افتادن هستند. در صورت از دست دادن جـریان متناوب برق، باتری‌های پشتیبان مخابراتی این اطمینان را حاصل می‌کنند که این سیستم‌ها همچنان در حال کار هستند تا از خرابی قابل اجتناب جلوگیری شود. صنعت مخابرات یکی از پر اهمیت‌ترین صنایع مادر محسوب می‌گردد. شرکت های مخابراتی زیرساخت‌هایی را ایجاد می‌کنند که ارتباط در مقیاس جهانی را چه از طریق تلفن یا اینترنت، امواج هوایی یا کابل، سیم یا بی سیم فراهم می‌سازد و امکان ارسال داده‌ها به صورت کـلمات، صـدا، یا ویدیو را در هر نـقطه از جـهان تامـین می‌کند. قطعی برق می‌تواند بر صنعت مخابرات تأثیر زیادی بگذارد. این امر می‌تواند منجر به از دست رفتن ارتباط با تجهیزات و دستگاه‌های مخابراتی شود و در نتیجه ارتباطات صوتی و داده‌های ارسالی توسط شرکت‌های مخابراتی ممکن است قطع شود. همچنین، اگر سیستم‌های پشتیبانی و منابع نیروی برقی در دسترس نباشد، این مشکلات به مدت طولانی‌تری ادامه خواهد داشت. لذا استفاده از باتری‌های با کیفیت برای یو پی اس تجهیزات مخابراتی موضوعیت پیدا می‌کند.

باتری یو پی اس تجهیزات مخابراتی

تجهیزات مخابراتی و کاربردهای آن:

تجهیزات مخابراتی به سخت افزاری گفته می‌شود که عمدتاً برای ارتباطات راه دور مانند خطوط انتقال، سیگنال‌های آنالوگ، ایستگاه‌های فرستنده و گیرنده پایه استفاده می‌شود. انواع مختلفی از فناوری‌های ارتباطی از جمله تلفن، رادیو و حتی کامپیوتر را در بر می‌گیرد. از اوایل دهه 1990، خط بین تجهیزات مخابراتی و تجهیزات فناوری اطلاعات شروع به محو شدن کرد زیرا رشد اینترنت منجر به اهمیت فزاینده زیرساخت‌های مخابراتی برای انتقال داده شده است.

تجهیزات مخابراتی به 3 بخش عمده تقسیم می‌گردند:

تجهیزاتی که برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود مانند تلفن های همراه، پیجرها، پایانه اداری، سوئیچ های محلی چاپگرهای تلفنی

 تجهیزات سوئیچینگ عمومی شامل سوئیچ‌های آنالوگ و دیجیتال

تجهیزات انتقال شامل فیبر نوری، ماهواره ای ارتباطی دستگاه‌های گیرنده و فرستنده

باتری یو پی اس تجهیزات مخابراتی

دکل‌های مخابراتی:

تامین زیر ساخت‌های لازم برای ارتباط پایدار و مناسب از طریق نصب دكل‌های مخابراتی فراهم می‌شود و هر یك از این دكل‌ها دارای باطری ذخیره‌كننده برق هستند كه به هنگام قطعی برق باتری‌های مخابراتی به طور خودكار روشن می‌شوند و تا چندین ساعت برقراری ارتباط از این طریق امكان پذیر می‌شود . ولی با وجود اهمیت بسیار این باتری‌ها، تا کنون بالای 100 مورد سرقت باطری دكل های مخابراتی گزارش شده است. گرایش سارقان باطری مخابراتی به علت گران بودن سرب استفاده شده درون باتری یا حتی فروش آن به صورت كامل به مالخرها است.

باتری یو پی اس تجهیزات مخابراتی و دکل های مخابراتی

کاربرد باتری یو پی اس تجهیزات مخابراتی:

مخابرات، فرآیند انتقال اطلاعات دیجیتال از یک مکان خاص به چندین فاصله از طریق دستگاه‌های مخابراتی است. امروزه به لطف فناوری، اطلاعات می تواند در چند دقیقه یا چند ساعت به میلیاردها نفر برسد. مخابرات شامل طیف گسترده ای از دستگاه های ارتباطی اطلاعات دیجیتال است. برخی از این دستگاه ها عبارتند از دستگاه ها مانند تلفن همراه، ماهواره، ارتباطات مایکروویو، فیبر نوری، پخش، رادیو و تلویزیون، تلفن های سیمی، اینترنت و تلگراف. یک مدار مخابراتی دارای دو ایستگاه مجهز به گیرنده و فرستنده است، باتری مخابرات برای دستگاه‌های مخابراتی ضروری و بسیار لازم است.

یک شرکت مخابراتی باید یک سیستم پشتیبان قوی برق داشته باشد. فرض کنید برق قطع شده است و شما نمی توانید دستگاه های پخش خود را تغذیه کنید. میلیون‌ها کاربر فعال هستند، اما به دلیل نداشتن سیستم پشتیبان برقی مناسب، نمی‌توانید از سیستم‌های نمایشگر خود لذت ببرند. چنین اقدامی حتی می‌تواند باعث شود کاربران از گزینه‌های مختلف استفاده کنند و کسب وکار شما دچار رکود شود و مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. داشتن یک سیستم باتری پشتیبان مخابراتی حیاتی است تا اطمینان حاصل شود که با هیچ مشکلی در برق مواجه نمی‌شوید، و در صورت بروز مشکل، آمادگی بیشتری دارید زیرا با یک برنامه پشتیبان تنظیم شده‌اید.

باتری یو پی اس تجهیزات مخابراتی در سراسر کشور

برای باتری‌های مخابراتی می‌توان به باتری‌های 2 ولتی نیروگاهی، انواع باطری‌های سیلد اسید اشاره کرد این باتری‌ها طوری طراحی شده اند که کاربردهای مختلفی دارند و نیاز به تعمیر ندارند باتری‌های سیلد اسید منبع خوبی به عنوان پشتیبان برق در اماکنی که قطعی برق وجود دارد و جریان مستقیم برق نیاز است می‌توان نام برد. وزن باتری مخابراتی قیمت متفاوتی بر اساس آمپراژ و بیشینه جریان شارژ می‌تواند تفاوت داشته باشد همچنین وزن باتری مخابراتی نسبت به آمپر ساعت آن‌ها و استفاده از نوع  متریال استفاده شده در باتری تفاوت دارد و نمی‌بایست، از استانداردها پایین‌تر باشد زیرا پایین بودن وزن باتری نشان از نازک بودن و یا استفاده از آلیاژی دیگر به غیر از سرب در الکترودها می‌باشد که این امر نشان دهندۀ کم بودن زمان بک آپ تایم و طول عمر مفید باتری‌های یو پی اس می‌باشد. از برندهایی که در حال حاضر برای فروش باتری مخابراتی فعال هستند؛ باتری مخابراتی صبا و باتری مخابراتی فاران را می توان نام برد. شرکت نوآوران علمی و صنعتی آکو نیز با تولید باتری وست استار نوع Front Terminal پاسخگوی نیازهای خرید باتری مخابراتی است.

پیشنهاد باتری وست استار برای یو پی اس تجهیزات مخابراتی: